lördag 7 mars 2009

Besök

Det har onekligen varit dåligt med bloggande på senare tid. Jag har haft turen att ha haft besök hemifrån Svedala, och därför har jag haft lite dåligt med tid för att underhålla den eventuella virtuella publiken. Hur som helst, om det eventuellt är någon som fortfarande läser denna blogg så ber jag om ursäkt. Jag kompenserar med några bilder från nationalparken Akagera, som besöktes för två helger sen, samt från Gisenyi vid Kivu-sjön.

På det hela taget verkar hela den besökande ”delegationen” vara väldigt nöjda med sitt besök, och jag tycker givetvis att det var kanon att få se delar av familjen igen, inte minst eftersom det nog dröjer tills i sommar innan jag får se dem igen.




En mamma, en syster, en systerdotter, en parkvakt och en giraff.


Underbara Kivu-sjön, denna gång i Gisenyi, inte Kibuye.

Helt klart badbart

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så var den äntligen där då. Giraffen. Nöjd! :)

Anonym sa...

Gud vad grönt och vackert! Fast det ser ganska kyligt ut... /Elenor

Mikaela sa...

Giraffer är världens roligaste djur. Mer sånt!